Przedpremierowo: Milion odsłon Tash - Kathryn Ormsbee

sierpnia 09, 2017


Fangirl - na pewno znacie dobrze to pojęcie i w tej książce właśnie ono występuje. Zwykle nie sięgałam po tego typu powieści, bo wydawało mi się, że nie są one dla mnie odpowiednie. Tym razem się skusiłam i sięgnęłam po "Milion odsłon Tash" - książkę o wielkiej sławie, marzeniach i życiu vlogerki. Zapraszam was na moją przedpremierową opinię na jej temat. 


PREMIERA: 17.08.2017

Tash to siedemnastoletnia dziewczyna, która pracuje w sklepie z ubraniami, jednak ma również swoje pasje - kiedyś uczęszczała na lekcje gry pianina, uwielbia teatr i fikcję. Dziewczyna jest odważna i dąży do spełnienia swoich marzeń, realizuje swoje cele. Tash nagrywa filmy na youtube, jest vlogerką, a na dodatek jest reżyserką serialu "Nieszczęśliwe rodziny", który jest amatorską produkcją na postawie powieści Lwa Tołstoja. To wspomniany wcześniej twórca jest największą inspiracją dla Tash. Dziewczyna jest fangirl Lwa Tołstoja. Marzenia dziewczyny się spełniają, osiąga bardzo wiele dzięki swoim umiejętnością, samozaparciu i pomocy przyjaciół, jednak nie wszystko jest kolorowe i idealne, w życiu zdarzają się także gorsze chwile. 

W tej książce bardzo spodobała mi się pierwszoosobowa narracja, to że autorka bardzo dobrze przybliżyła nam główną bohaterkę i to wokół niej kręci się prawie cała akcja. Na początku nie obdarzyłam sympatią Tash, przez to że wydała mi się samolubna i zapatrzona w siebie, jednak wybaczyłam jej to i zyskała moją sympatię na późniejszych stronach ksiąki. To powieść bardzo na czasie, ponieważ porusza tematykę sławy, nagrywania filmów, udzielania się w internecie. Vlogowanie przez Tash może być początkiem znacznie większych osiągnięć w życiu dziewczyny. Nastolatka, która mogłaby się wydawać szalona i niedojrzała wykazuje się dużą dojrzałością, właśnie przez to że jest fanką Lwa Tołstoja, w końcu niewiele nastolatków ma idola właśnie wśród takich osób. 

"Milion odsłon Tash" to ciekawa książka dla młodzieży, ale nie tylko. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda codzienność osoby, która nagrywa filmy i dzieli się nimi z innymi ludźmi, myślę że książka przypadnie wam do gustu. Jednak w tej książce mowa także o znacznie ważniejszym - o przyjaźni, miłości, o gorszych chwilach sławy. Mimo iż nie jestem wielką fanką literatury młodzieżowej, to ta książka przypadła mi do gustu i miło spędziłam czas czytając ją i odkrywając losy tytułowej Tash.

7/10 bardzo dobra

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Moondrive
 

You Might Also Like

0 komentarze