Etuo: Tropical Plants

sierpnia 08, 2017


Ostatnio zasypuję was wpisami o książkach, więc dziś dla odmiany pokażę wam pewną nowość, która się u mnie pojawiła. Mój poprzedni case na telefon był już w opłakanym stanie, więc należało to zmienić. Z pomocą przyszło etuo, czyi strona na którym etui do telefonu znajdziemy całą masę, różne wzory, kolory i wiele ciekawych możliwości.


Moje etui pochodzi z kolekcji Summer Vibes - Tropical Plants. Wprost zakochałam się w tej grafice i cieszę się że na żywo wygląda równie pięknie jak na stronie, gdy wybierałam ten wzór. Po bokach etui jest bezbarwne, ma otwory w miejscach przycisków, a z tyłu znajduje się piękna grafika, która idealnie wpasowuje się w wakacyjny klimat. Teraz nie muszę się już martwić o to, że mój telefon się zniszczy, ponieważ etui wygląda na trwałe i myślę że będzie służyło mi przez długi czas, a na dodatek wygląda super!

Świetną sprawą jest to, że na stronie oprócz wielu wzorów do wyboru, a także wielu modelów telefonów na który możecie wybrać sobie obudowę, znajdziecie też możliwość stworzenia własnego projektu. Tak więc jeśli żaden wzór do tej pory was nie zadowolił, a chcecie mieć bardzo wyjątkowe etui, bo z wzorem stworzonym przez siebie - jest to możliwe!

Etuo organizuje świetną akcję, która brzmi Dodaj zdjęcie i zgarnij 100zł (szczegóły tutaj). Co zrobić aby z niej skorzystać? Gdy kupicie produkt na etuo.pl możecie zrobić mu zdjęcie, dodać na instagrama lub facebooka, a następnie oznaczyć je tagiem #etuokonkurs - Co piątek autor najlepszego zdjęcia wygrywa 100 zł na zakupy w sklepie.

Dodatkowo mam dla was kod rabatowy -10%, który jest ważny bezterminowo. Kod aktywuje się gdy wpiszecie: instaznizka. Zachęcam was do skorzystania, naprawdę warto i wierzę, że znajdziecie etui idealne dla was, a może na prezent dla bliskich.


You Might Also Like

0 komentarze