Nowy Snail Mail Box!

lipca 23, 2017


Dzisiaj po raz kolejny przychodzę do was z pudełkiem Snail Mail Box. Jak wiecie, poprzednie bardzo mi się podobało, o czym pisałam tutaj. Dla przypomnienia, to pudełko to box subskrypcyjny dla wielbicieli przepięknych pocztówek, oraz listów. Czyli idealnie dla mnie, z tego co wiem, dla wielu z was również.


W tym pudełku jak zawsze znalazły się piękne pocztówki. Tym razem motyw przewodni (bo każde pudełko ma swój motyw, ostatnio było hygge) to podróże. Chyba nie muszę mówić, że gdy zobaczyłam te piękne widoki od razu się zachwyciłam. Te zdjęcia naprawdę robią wrażenie. Czasami gdy widzę takie piękne pocztówki, żal mi ich wysyłać. Oprócz pocztówek znalazłam również 3 koperty z walizkami, naklejki z motylami, oraz taśmę.

Poniżej przedstawiam wam jak prezentuje się zawartość pudełka, oraz zachęcam do zajrzenia na stronę Snail Mail Box. Możecie tam zamówić pudełka, ale także osobno pocztówki, albo naklejki. Jeśli wymieniacie się, zbieracie, lub chcecie kogoś obdarować piękną widokówką, to miejsce dla was!





http://snail-mail-box.com/wp-content/uploads/2016/10/%C5%9Blimak-kwadrat.png

You Might Also Like

0 komentarze