Listy: Urodzinowy list od (i do) Anne-Mari.


Czasami pytacie mnie, co wysłać, gdy ktoś ma urodziny. Pewnie, możemy wysłać samą kartkę urodzinową, lub złożyć życzenia w liście, ale czasami fajnie sprawić komuś niespodziankę wlasnie z tej okazji. Taką niespodziankę sprawiła mi Anne-Mari z Finlandii, która wysłała mi list niespodziankę, a w środku znalazłam dużo wspaniałych rzeczy. Tak się składa, że Anne-Mari również ma urodziny w lipcu, więc ja także zrobiłam jej małą niespodziankę. Jeśli chcecie zobaczyć 2 inspiracje na urodzinowy list, zapraszam was do dalszej części.

 Sam fakt, że dotarło to przed moimi urodzinami sprawił, że poczułam się wzruszona, a patrząc jak to wszystko zostało przygotowane - bardzo się ucieszyłam, że poświęciła ona sporo czasu na przygotowanie tego, to zawsze sprawia że mam uśmiech na twarzy.


Co znalazłam w środku? Kartki do pisania listów, koperty, batonika bezglutenowego (ponieważ mam nietolerancję na gluten, Anne-Marie o tym wiedziała i wysłała mi właśnie takiego, co było przeogromnie miłe... bo niestety często zdarza mi się dostać od kogoś zwykłą czekoladę, której nie mogę zjeść), oraz list. W książeczce w której znajdował się list, znalazły się jeszcze naklejki, zakładka na magnes, różne wycinki do tworzenia listów, taśmy, mini pocztówki... a wszystko to zapakowane w tak piękny sposób. Zawsze gdy pytacie, co można komuś podarować na urodziny w liście, wymieniam właśnie te rzeczy. Miałam nie robić osobnego wpisu dla danego listu, ale ten wydał mi się idealną urodzinową przesyłką.


Kilka dni później, ja również zabrałam się za stworzenie listu urodzinowego. Co ciekawsze, dla tej samej osoby, od której dostałam ten piękny list. Wiem, co lubi Anne-Mari, dlatego mój list dla niej i wszystko co się znalazło w środku powinno jej się spodobać. To osoba bardzo kreatywna, która wszystko tworzy sama i bardzo lubi wszelkie dodatki do listów, taśmy, naklejki, papiery ozdobne, dlatego właśnie to znalazło się w moim urodzinowym liście dla niej.


Koniecznie dajcie znać jak wam się podobało. Jeśli robiliście kiedyś coś podobnego, dajcie znać, co znalazło się w środku. Oczywiście każdy ma inny gust, lubi coś innego, więc taki list, czy paczka w każdym wypadku może wyglądać inaczej.

Pamiętajcie też, że nie liczy się ilość rzeczy którą wyślecie... nawet kartka, czy zwykłe życzenia w liście są wspaniałe! 

Komentarze

Obserwatorzy