English Matters nr 65


Dawno nie było u mnie wpisu w którym przedstawiałam wam numery English Matters, ale dzisiaj już wracam do tej tradycji. Przedstawiam wam dzisiaj 65 numer magazynu, oraz to, co w szczególności mi się w nim spodobało. Jak wiecie, to magazyny dla osób uczących się języka angielskiego, żeby je czytać trzeba znać już angielski na pewnym poziomie, jednak możemy go polepszyć, czytając interesujące artykuły i odkrywając nowe słówka.




Pierwszy artykuł, który bardzo mnie zainteresował to ten o tytule British Food - Not so Bland Anymore! Dzięki niemu możemy przyjrzeć się bliżej brytyjskiej kuchni, oraz temu, że nie jest to kuchnia nudna, czy monotonna. W tym artykule możemy znaleźć opis sześciu popularnych dań brytyjskich, do których należy między innymi Laverbread, czyli dania z ciemnych wodorostów przyrządzone na zimno z owocami morza, lub na ciepło z bekonem i pomidorem. Sami przyznajcie, brzmi to interesująco.


Temat z okładki to What's Your Number? To artykuł w którym znajdziemy całą masę słów związanych z liczebnikami. To dobra powtórka, a także okazja do poznania słów z tego zakresu, których mogliśmy nie znać, które mogliśmy pominąć. Tutaj poznamy je razem z ich znaczeniem i zastosowaniem.


W tym numerze znajdziemy również Summer Party Destinations, czyli artykuł bardzo na czasie. Znajdziemy tam między innymi informacje na temat Ibizy, oraz Majorki. Jeśli interesują was te rejony, to bardzo spodoba wam się ten obszerny artykuł. Na tych stronach znalazła się także lista rzeczy, które warto mieć, oraz miejsca, które warto zobaczyć. Oprócz artykułów, które w szczególności mi się spodobały i które wam tutaj przedstawiłam, w tym numerze znalazła się także wzmianka o serialu True Blood, interesujący artykuł o Ivance Trump, o jej karierze, a także początkach.

Możesz zamówić tutaj.

Za egzemplarz bardzo dziękuję Colorful Media.

Komentarze

Obserwatorzy