Business English Magazine nr 60/2017


Ostatnio pokazałam wam najnowszy numer English Matters, dziś mam dla was natomiast Business English Magazine, w którym znajdziemy bardziej obszerne artykuły, na poważniejsze tematy, czasami związane z biznesem i bardziej zaawansowanym angielskim. Często zdarza się tak, że artykuły znalezione w tym magazynie podobają mi się dużo bardziej! Zapraszam was do mojej opinii na jego temat.




Coś co od razu mi się spodobało, co mnie zainteresowało to artykuł It All Started in a Garage. W nim znajdziemy firmy, które są nam bardzo znane, a które zaczynały w garażu, zaczynały w niezbyt dobrym zakwaterowaniu, a jednak nie stanęło to na przeszkodzie do ich wielkiego sukcesu. Takimi firmami są między innymi Google, Apple, Amazon, Yankee Candle, czy Mattel.


Temat z okładki to Superfoods for Your Brain, w tym numerze znajdujemy dużo ciekawych informacji o jedzeniu. Co pomaga nam się skupić, co wpływa dobrze na urodę i nie tylko. W tym artykule pojawiają się między innymi jabłka, ziemniaki, awokado, czy czarna czekolada... możemy dowiedzieć się jakie witaminy zawierają, a także co może się wydarzyć gdy zjemy tego zbyt wiele... Te wszystkie "superfoods" zawierają cenne składniki, jednak pamiętajmy że w nadmiarze mogą zaszkodzić niektórym z nas. W dalszej części na temat jedzenia znajduje się też olej kokosowy, aloes, czy jajka... Tam znajdziemy informacje, w jaki sposób możemy ich użyć, co cennego zawierają, jakie są zalety ich spożywania, czy używania ich w inny sposób.

Oprócz tego jak zawsze znajdziemy także informacje z wiadomości o Polsce, a także ze świata, związane z biznesem, technologiami i nowościami. Jak zawsze interesujący artykuł o Business Woman, tym razem o Zhou Qunfei. Artykuł o podróżach również mnie nie zawiódł. Zawsze cieszę się, gdy widzę artykuły o podróżowaniu, które pokazują piękne miejsca z ich opisami, zaletami i powodami, dla których warto je odwiedzić. Tym razem bardzo obszerny artykuł o Tajlandii, który mnie wręcz zachwycił!


Możesz zamówić tutaj

Za egzemplarz bardzo dziękuję Colorful Media.

Komentarze

Obserwatorzy