29 cze 2017

Snail Mail Box


Dzisiaj chcę wam pokazać coś, co absolutnie mnie oczarowało. Jak wiecie, uwielbiam pisać listy, ozdabiać je, dekorować, dodawać do nich pocztówki. Okazało się, że istnieje box subskrypcyjny dla osób takich jak ja - których pasją są listy i pocztówki. O istnieniu pudełek kosmetycznych pewnie każdy z was już słyszał i jest ich naprawdę sporo, jednak mnie o wiele bardziej ucieszył ten, który otrzymałam wczoraj i zrobił na mnie spore wrażenie. Przedstawiam wam Snail Mail Box!


Po otworzeniu pudełka znajdujemy wszystko zapakowane w bibułkę i zaklejone naklejką z uroczym ślimakiem (w końcu to Snail Mail Box), następnie liścik od grupy tworzącej pudełko i najlepsze, czyli zawartość pudełka... aż 25 pięknych pocztówek, a do tego naklejki i kartki które możemy wykorzystać w naszych listach, albo do scrapbookingu. Tematem przewodnim tego pudełka jest hygge, czyli cieszenie się codziennością. Pocztówki od razu zrobiły na mnie ogromne wrażenie, widoki i zdjęcia na nich wykorzystane są po prostu piękne - przyznajcie sami. Poniżej możecie je zobaczyć, choć i tak największe wrażenie robią na żywo. Otrzymanie takiej pocztówki to ogromna radość, to coś wspaniałego w czasach gdy prawie wszystko zmierza do tego aby być cyfrowym.


Poniżej możecie zobaczyć wspomniane wcześniej naklejki, które wyglądają bardzo wakacyjnie i przywołują na myśl chwile relaksu i odpoczynku, a także karty, które możemy wykorzystać w dowolny sposób. Ja pewnie użyję ich w moich listach do tagów, lub zapisania jakiś krótszych myśli, ale pierwotnie nadają się one do Project Life, który stał się ostatnio bardzo popularny, tak więc jeśli tworzycie coś takiego - w tym pudełku również znajdziecie coś dla siebie.


To moje pierwsze pudełko Snail Mail Box i jestem z niego bardzo zadowolona. Podczas otwierania go, czułam się jakbym rozpakowywała prezent, zostało one zapakowane z dbałością o szczegóły. Wnętrze również mnie nie zawiodło... zawsze brakowało mi pięknych pocztówek, a teraz mam ich cały komplet! Na stronie możecie zamówić sobie oprócz boxów także osobno pocztówki lub naklejki!

Poniżej pokażę wam jeszcze pocztówki z poprzedniego pudełka, którego motywem były dzieci, dzieciństwo, dzień dziecka. Jak widzicie każde pudełko ma jakiś motyw przewodni, co wydaje mi się być rewelacyjne i zbierając takie pudełka możemy zaopatrzyć się w naprawdę piękne i różnorodne pocztówki. Koniecznie dajcie znać, jak podoba wam się takie pudełko i czy tak samo jak ja, jesteście nim oczarowani? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz