Mapa snów, marzeń, celów.

kwietnia 17, 2017


Ostatnio na instagramach poświęconych nauce znalazłam mapy snów, które przedstawiają marzenia, nasze cele, do których dążymy. Postanowiłam również stworzyć taką mapę snów, którą umieściłam w widocznym miejscu, aby mogła mnie motywować i w każdej chwili zwątpienia przypominać, o marzeniach, które chciałabym kiedyś spełnić, o celach, które chcę osiągnąć.  


Taka mapa na tablicy korkowej, na ścianie, czy włożona do kalendarza, który zawsze mamy przy sobie, to coś świetnego. Ja jestem bardzo dumna z mojej mapy, którą stworzyłam w kilka minut. Właściwie te marzenia zawsze miałam gdzieś w głowie i dążyłam do nich, jednak gdy są zobrazowane, czy wypisane, to czuję jeszcze większą chęć i siłę do ich spełniania. Teraz nie powiem już że "nie chce mi się", albo "po co ja to robię?", ponieważ wiem, dlaczego to robię i wiem, że aby coś osiągnąć, musi mi się chcieć. Polecam wam spisanie swoich celów, marzeń, planów. Jeśli nie chcecie spisywać tych większych, spisujcie małe cele, które planujecie osiągnąć w najbliższych dniach. Jak dla mnie, takie listy są rewelacyjne, tworzę je cały czas i w różnych formach. One zawsze przypominają mi o tym, co dla mnie ważne i dzięki temu nie nachodzą mnie często złe myśli, czy zwątpienie.

Jak wiecie, właśnie robię coś, co przybliża mnie do jednego z celów, stąd ten krótki wpis. Jednak myślę, że warto było pokazać wam tę mapę i może zmotywuje to kogoś, do stworzenia własnej. Bez względu na wiek, czy plany na życie, warto mieć marzenia i dążyć do spełnienia ich. Jak dla mnie, życie to ciągłe dążenie do celów, wyznaczanie sobie ich i robienie wszystkiego, aby je osiągnąć i przede wszystkim być szczęśliwym. Dla mnie spełnienie każdego mojego celu to spory krok do szczęścia i duża satysfakcja.

You Might Also Like

0 komentarze