2 kwi 2017

Listy: Snail mail questionnaire / kwestionariusz


W tą słoneczną niedzielę przychodzę do was z wpisem, który ucieszy (mam nadzieję) wiele osób piszących listy. Ostatnio bardzo miło się zaskoczyłam, ponieważ mój wpis z kopertami jest najchętniej odwiedzanym wpisem na tym blogu. To dla mnie znak, że są tutaj osoby, które kojarzą mnie z pisania listów i chętnie takie wpisy oglądają. Dziś przygotowałam coś do pobrania, więc możecie skorzystać. Na blogu był już kiedyś wpis z kategorii do druku, a w nim półki na książki do uzupełnienia

Początkowo powstała tylko wersja po angielsku, jednak dość szybko uświadomiłam sobie, że dobrze byłoby stworzyć również taką ankietę po polsku. Część osób wyraziła chęć, podobało im się to, więc wyszłam wam na przeciw i zeskanowałam moje kwestionariusze (rysowane ręcznie). Mogłam zrobić je w programie, jednak póki co są to wersje rysowane (może w przyszłości stworzę jakąś ulepszoną wersję, jeśli macie sugestie, piszcie koniecznie). W obecnej wersji znajdziecie na nich miejsce na imię i nazwisko, adres do wysyłki listów, datę urodzin, ulubiony kolor, zwierzę, miejsce na to co lubimy, a czego nie lubimy, pasje oraz dodatkowe linie aby móc dostosować kwestionariusz pod siebie, dodać tam co tylko chcecie.

Jak ja go użyję? Otóż każdy z kim piszę listy dostanie dwa egzemplarze. Jeden wypełniony przeze mnie, a drugi aby móc go wypełnić i odesłać do mnie. Dzięki temu będę miała zebrane przydatne (według mnie) informacje i na bieżąco móc w nie zaglądać. Moje listy to nie tylko tekst, dlatego gdy mogę je tworzyć w jeszcze lepszy sposób i sprawić komuś radość, czemu nie? :)

DO POBRANIA :


Nie jest to idealne. Bo taki był zamysł, aby było widać, że to jest rysunkowe, a nie stworzone w programie, równe i piękne. Tak samo jak listy... przecież zwykle piszemy je odręcznie, a nie drukujemy. Dajcie znać, czy się skusicie! Jeśli moja wersja wam się nie spodobała, to stwórzcie swoją! Napiszcie, co byście dodali, może ja również się zainspiruję. Czekam na wasz odzew. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz