8 kwi 2017

Fotochwile 1/2017


Za oknem pogoda szaleje, jednak to nie jest temat, o którym lubię czytać wypracowania, więc wam również tego oszczędzę. Kwiecień spędzam głównie na nauce, więc jest u mnie dość monotonnie. Ale podoba mi się to, właśnie zaczął się maraton nauki i powtórek, więc poświęcam temu znacznie więcej czasu niż wcześniej. Dzisiaj nie mam dla was żadnej recenzji, ale mimo to chciałam się tu pojawić i podzielić z wami urywkami mojej codzienności. Wydaje mi się, że częściej będą się tutaj pojawiały takie zwyczajne wpisy, zauważyłam, że jednak coraz mniej jest takich wpisów, a ja je bardzo lubię.


Wiosno, zabrałam Cię ze sobą do domu.



Mam nadzieję, że wasza wiosna jest słoneczna i pozytywna.
A tym, którzy uczą się do matury, życzę dużo sił i wytrwałości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz