Otrzymane listy.


Siadam w moim ulubionym kącie. W rogu pokoju zawsze czuję się najlepiej. To moje miejsce. Miejsce z ciepłym kocem, poduszkami. Biorę ze sobą kubek kawy, lepiej być nie może. Na stoliku czeka na mnie list. List od wspaniałej osoby. Kogoś tak cudownego, że marzę o tym, aby poznać tę osobę. Znamy się tylko z listów, wymieniamy dziesiątki, setki, tysiące słów. Marzę o wspólnej kawie, wymianie zdań, zdjęciu zrobionym na pamiątkę. Wspólnych uśmiechach i odkrywaniu niezwykłych miejsc. Czuję, że byłaby ona tak samo wspaniała, jak w tych długich listach. Listach przepełnionych emocjami, pozytywnymi myślami. Czytając je czuję się jak na spotkaniu z nią. Cudownie jest mieć takich przyjaciół. Choć daleko, to jednak bliskich naszemu sercu. Choć niby nie znają cię tak mocno, to jednak idealnie potrafią pocieszyć, zmotywować i wywołać uśmiech na twojej twarzy. Wierzę, że kiedyś się zobaczymy, wypijemy razem kawę i będzie jeszcze cudowniej.




List od kochanej Edii, mnóstwo cudownych słów, które będę często czytała, bo znalazły się one także na zakładce. Będzie ona teraz bardzo często używana. Naklejki trafione idealnie w mój gust. Dziękuję.

Pierwszy list od Isabelle. Miałam nie przyjmować nowych osób do tego grona. Ale wtedy poznałam Isabelle, odkryłam jej konto na instagramie i widząc jej styl, zdjęcia - intuicja podpowiedziała mi, że będzie to długa i piękna przyjaźń listowa. Napisałam, wymieniłyśmy miłe wiadomości i parę dni później dotarł do mnie ten list. Nie myliłam się, to wspaniała osoba. Bardzo się cieszę na myśl o wymianie listów z Isabelle.


W dwa dni dotarł do mnie List od Lily! Muminkowy, czyli cudowny (zresztą wkrótce zobaczycie więcej mojej obsesji na punkcie muminków). Kolejne herbaty do testowania. Ostatnio piję ich naprawdę dużo i to świetna sprawa móc odkrywać takie specyficzne smaki, których nie mam na co dzień.

Na blogu pojawił się nowy wygląd. Bardzo potrzebowałam takiej zmiany, bo moja motywacja gdzieś uciekła. Teraz jest zdecydowanie lepiej i mam nadzieję, że wam również się podoba.

Aby być na bieżąco obserwuj mnie na instagramie.

Komentarze

Obserwatorzy