19 mar 2017

DIY, kreatywny sposób na nudę. Ołówek + farby.


Wiecie co? Ja nigdy się nie nudzę. Ci którzy mnie znają, wiedzą, że z moich ust nigdy nie usłyszą: "nudzę się". Potrafię zorganizować sobie czas, zawsze znajdzie się wiele rzeczy, które mogę zrobić. Ostatnio w wolnej chwili między nauką, a czytaniem książek, postanowiłam stworzyć coś za pomocą farb. Mam kartki, mam farby, ale nie miałam pędzelka. Problem szybko się rozwiązał, gdy pod ręką znalazłam ołówek z gumką - takim sposobem powstało coś, z czego jestem naprawdę zadowolona.

Na początek wycięłam serce z kartki papieru i położyłam ją na kolejną kartkę, na której ma powstać nasze dzieło. Gumkę od ołówka zwilżyłam wodą i nabierałam na nią farby, po czym dookoła szablonu serca odznaczałam kółka. Tutaj na prawdę nie musimy mieć ogromnego talentu, wystarczy, że będziemy stawiać je dookoła szablonu a efekt może wyjść interesujący. Przyznam się, że ten sposób wypatrzyłam już dawno temu na Pinterest (czasami znikam z życia na parę godzin szukając inspiracji) i długo zajęło mi to, aby w końcu coś takiego stworzyć. Teraz wiem, że warto było w końcu się za to zabrać.

Było mi mało, więc postanowiłam stworzyć kolejną kartkę. Tym razem narysowałam łodygi kwiatów długopisem, a następnie za pomocą żółtej farby i niezawodnego ołówka stworzyłam wiosenne kwiaty.  To nie musi być idealne, dopracowane, jakkolwiek wyjdzie - będzie ładnie, bo stworzone samemu i włożyliście w to serce. Muszę przyznać, że tutaj nie do końca stawiałam same kropki, a robiłam także pociągnięcia, aby wyglądały bardziej naturalnie, efekt zadowolił mnie w stu procentach.


Trzecia kartka to kompletna improwizacja. Nie miałam żadnego pomysłu, ale chciałam coś wiosennego. Motyle, kompozycja barw kojarzących mi się z tą porą roku. Jak widzicie, możemy zrobić tym sposobem wszystko, co tylko dusza zapragnie. Właśnie taki był zamiar. Chciałam coś stworzyć, ale nie mogłam znaleźć pędzli... więc chwyciłam za ołówek i powstały te trzy obrazki.

Na każdym widnieje również napis, ponieważ powędrują one do wspaniałych osób, z którymi piszę listy. Mam nadzieję, że wywołają uśmiech na twarzach osób, które je otrzymają, nie mogę się tego doczekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz