6 lut 2017

Poczta 1/2017


Długo zastanawiałam się, czy tworzyć wpisy w których pokazuję wam, co dostałam i co wysyłam. Jak wiecie, piszę listy, lubię je tworzyć i ogromną radość sprawia mi wyjmowanie ze skrzynki ślicznej koperty zaadresowanej do mnie, z jeszcze lepszą zawartością. Oczywiście - żeby nie było, że tylko ja dostaję... ja również odwdzięczam się tym samym i staram się wywołać uśmiech na twarzy adresata. 

To, co widzicie na pierwszym zdjęciu to cudowna przesyłka od Oli (zaobserwuj Olę na instagramie, dodaje tam piękne zdjęcia!), która ostatnio tworzy takie urocze mini plakaty. Napis bardzo trafił do mojego serducha i myślę, że kupię sobie ładną ramkę i włożę go do niej aby ładnie prezentował się na moim biurku. Oprócz niego dostałam trochę przydatnych rzeczy do tworzenia listów.

 
Kopertę przepełnioną herbatkami otrzymałam od Karoliny (link do bloga) i bardzo umiliła mi jeden ze styczniowych wieczorów! Listonosz tego dnia pojawił się późnym popołudniem, gdy kompletnie się tego nie spodziewałam, więc gdy zobaczyłam te cuda bardzo się zaskoczyłam! A pocztówka z kotkami jest teraz jedną z moich ulubionych. Ja również stworzyłam coś dla Karoliny, ale niestety zapakowałam wszystko, a dopiero później przypomniałam sobie o zrobieniu zdjęcia... choć może to dobrze, przynajmniej będzie niespodzianka! Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

a teraz pora na WYSŁANE:


Taka urocza panda pojawiła się natomiast na kopercie, w której znalazły się dobroci dla Oli. Obie uwielbiamy pandy, więc myślę, że wywoła ona uśmiech na jej twarzy, a przede wszystkim, że zawartość ją ucieszy! Muszę przyznać, że tworzenie takich małych prezentów, wkładanie drobiazgów do koperty cieszy mnie najbardziej, lubię uszczęśliwiać innych!


Na koniec list do Klaudii, która jak się okazało uwielbia Claude Monet, a ja właśnie wysłałam jej kartkę z jego obrazem! To się nazywa strzał w dziesiątkę :) Oprócz tego słoik przepełniony serduszkami, bardzo lubię takie mini grafiki dorzucane do listu, tutaj użyłam papieru samoprzylepnego, który mieni się w zależności od światła - piękny efekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz