Najlepsze DIY na Walentynki.

lutego 12, 2017


Jak wiecie Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Oczywiście jest wiele rzeczy, które możemy podarować ukochanej osobie, jednak chyba najbardziej cieszą te własnoręcznie wykonane. Dlatego z tej okazji przejrzałam masę inspiracji i postanowiłam podzielić się z wami najciekawszymi pomysłami na Walentynkowe Do It Yourself. Może to być dodatek do prezentu, albo rozwiązanie dla tych, którzy kochają prezenty od serca. Oczywiście, jeśli nie macie z kim spędzać walentynek, to nic nie stoi na przeszkodzie, abyście samemu wykorzystali któryś ze sposobów i sprawili sobie radość.

Oczywiście, przez żołądek możemy trafić do serca, tak więc warto pomyśleć tego dnia, o stworzeniu czegoś smacznego, a jednocześnie wyglądającego efektownie dla bliskiej nam osoby. To na pewno wywoła uśmiech na twarzy i uszczęśliwi każdego. Jedzenie to przecież element każdego dnia, a w tym szczególnym dniu możemy je trochę urozmaicić, lub przygotować coś specjalnego.

Warto pamiętać też o dekoracjach, ja bardzo lubię dodatki do wnętrz, które możemy stworzyć samemu. Dla wszystkich fanów Walentynek i motywu serduszek jest cała masa inspiracji na ozdobienie mieszkania w tym dniu, ale nie tylko. Warto poszukać czegoś odpowiedniego, bo naprawdę niektóre z nich dodają uroku.


Uwielbiam dodawać własnoręcznie robione kartki do każdego prezentu, więc dlaczego tym razem ma być inaczej? :) Wcale nie musi być nudno i prosto. Oprócz serduszek możemy dodać do nich coś charakterystycznego dla naszego związku, coś co wiemy tylko we dwoje. :)


Na koniec sposoby, które wymagają odrobinę pracy, jednak efekt końcowy robi wrażenie. Możemy zapisać powody, dla których kochamy drugą osobę, a może wspomnienia, które mamy. Nie wiem jak wy uważacie, ale ja osobiście podziwiam ludzi, którzy wypisują tyle karteczek i przede wszystkim wymyślają aż tyle powodów za które kochają drugą osobę.



Ciekawa jestem, czy wy decydujecie się na własnoręcznie przygotowane prezenty z okazji walentynek, czy tylko na te gotowe? Ja zwykle do  gotowego dodaję coś, co przygotowałam sama, takie połączenie wydaje mi się być w porządku! No i jeszcze nie jest za późno, aby znaleźć jakiś fajny pomysł i go wykonać, więc do dzieła.

You Might Also Like

0 komentarze