Do druku: Półki na książki / bullet journal.




Od pewnego czasu miałam chęć stworzyć coś dla was, abyście mogli sobie pobrać, wydrukować i z tego korzystać. Pomysł wpadł do głowy dość szybko - półki na książki. Gdy pokazywałam wam podobne rysunki, które tworzyłam w moim dzienniku, znalazły się osoby, którym się to podobało, ale niekoniecznie chciało im się robić takie rysunki. Niektórzy nie prowadzą dzienników, więc przygotowałam dla was opcję, którą możecie sobie wydrukować i chociażby przypiąć na tablice, czy na ścianę.

Półki na książki, w których możecie zapisywać to, co już przeczytaliście, albo to co chcecie przeczytać. Pozostawiłam wam tą dowolność, zostawiając nagłówek do uzupełnienia. Początkowo chciałam jakoś nazwać tą kartkę, ale stwierdziłam, że wy sami dobierzecie odpowiedni tytuł!

To świetna opcja dla tych, którym podoba się system bullet journal, ale nie chcą się w to bawić. To idealne dla książkoholików, którzy zapisują swoje książkowe poczynania. Mam nadzieję, że mój pomysł wam się spodoba, a co najważniejsze - że z niego skorzystacie. Oczywiście jeśli użyjecie tej kartki, jeśli ją wydrukujecie - będzie mi ogromne miło, jeśli mnie o tym powiadomicie tutaj, albo na instagramie. Możecie również podzielić się tą informacją z innymi poprzez dodanie zdjęcia, czy linku - będzie mi miło.



Poniżej przykładowe zastosowanie i sposób zapisywania:

Komentarze

Obserwatorzy