3 sty 2017

English Matters nr 61


Witajcie! Mam dla was dzisiaj recenzję English Matters, magazynu dla osób uczących się języka angielskiego. Przedstawię wam dzisiaj numer 61, w którym znajdziecie dużo interesujących tekstów, idealnych do nauki języka. Podoba mi się również to, że każdy znajdzie coś dla siebie, jeśli chodzi o ich tematykę.

W tym numerze możemy poznać wiele ciekawych, wartych uwagi osób, między innymi Toma Hiddlestona - jego dzieciństwo, początki kariery, następnie możemy dowiedzieć się więcej o siostrach Bronte, o których wcześniej słyszałam, jednak niezbyt wiele. Dzięki tym artykułom poznałam bliżej ich historię. Kolejne strony są poświęcone Jojo Moyes, więc dla fanów jej książek, to z pewnością coś świetnego! Ja mam przed sobą lekturę książek jej autorstwa, jednak cieszę się, że mogłam już teraz poczytać o niej i w końcu przekonać się do odkrycia jej powieści.


Bardzo przydatne okazały się również dialogi i zwroty niezbędne do przeprowadzenia konwersacji w sklepie - Shopping Spree. Dzięki niemu nie musimy się obawiać sytuacji, gdy będziemy musieli wybrać się na zakupy będąc w innym kraju. Często możemy mieć obawy, że ktoś nas nie zrozumie, lub powiemy coś źle, ale z pewnością zamieszczone w tym artykule rozmówki bardzo ułatwią taką sytuację.

Z pewnością najciekawszymi stronami w tym numerze były dla mnie Grammar – Life-saving Tricks. Znajdziemy tam zestawienie zwrotów, które często używamy błędnie. W tym artykule zostały one w sposób zrozumiały objaśnione, więc po jego przeczytaniu, możemy uniknąć powielania ich w przyszłości. Na kolejnych stronach ponownie możemy spotkać się z gramatyką, tym razem ze zwrotami "Needn't have done" i "Didn't Need to". Możemy poznać różnicę w ich znaczeniu, a także użyciu, co dla wielu ludzi stanowi duży problem.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tego numeru. Wiele artykułów przypadło mi do gustu, oczywiście te najlepsze dokładnie wam przedstawiłam. Bardzo lubię wracać do ich czytania i utrwalać sobie czytanie w obcym języku, oraz nowo poznane słówka - to coś za co naprawdę lubię te magazyny. 

Za egzemplarz magazynu serdecznie dziękuję wydawnictwu Colorful Media.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz