Zimowe koperty.

grudnia 10, 2016



Jak wiecie, uwielbiam pisać listy. Zawsze z niecierpliwością czekam na to, co znajdę w skrzynce. Dużą radość sprawia mi nie tylko ich pisanie, ale również tworzenie. Jest to więc pewnego rodzaju proces, który nie jest już tylko pisaniem. Bo moje listy zwykle nie składają się tylko z kartki papieru i koperty. Lubię dbać o każdy detal i sprawia mi to radość. Jeszcze bardziej cieszę się, gdy mój list się podoba osobie która go dostała. Ta cała otoczka - czyli ładne wizualnie listy, jakieś drobiazgi w środku, oraz przede wszystkim wartościowy tekst sprawiają, że kocham to robić.

Pisanie listu to trochę jak poświęcanie czasu drugiej osobie - tej, do której piszemy. Czasami spędzam przy tym sporo czasu, uwielbiam długie listy, lubię też gdy koperta wygląda ładnie. Sama lubię dostawać takie listy i staram się takie same tworzyć. Oczywiście nie widzę nic złego w tych "zwyczajnych". Jednak moje listy odzwierciedlają to, jaka jestem, co lubię, co mi się podoba, lub są adekwatne do pory roku, którą mamy. Ostatnio pojawił się śnieg (na chwilę, ale jednak) więc postanowiłam stworzyć koperty w zimowym klimacie. Z gazet wycięłam zimowe zdjęcia i podłożyłam pod nie jakieś urywki tekstów. Szczerze mówiąc podpatrzyłam to gdzieś i bardzo spodobał mi się ten nieład, ma on coś w sobie!

You Might Also Like

0 komentarze