Otrzymane listy: grudzień.

grudnia 22, 2016


Ostatnio sporo listów do mnie przywędrowało, z czego oczywiście bardzo się ucieszyłam. Tak więc dzisiaj przychodzę, aby wam je pokazać, bo wiem, że niektórzy bardzo lubią, gdy to robię i sami również piszą. Oczywiście ciągle zabieram się za pokazanie listów, które ja napisałam, ale ostatnio było ich niewiele, więc sobie to odpuściłam. Ale wkrótce na pewno pojawi się taki wpis, z listami które będą odpowiedziami na te, które pokazuję wam teraz!

Pierwszy list, który widzieliście wyżej, jest od Nicoli z Angli, jak zwykle w formie uroczej książeczki, pięknie dopracowany i zrobił duże wrażenie gdy go dostałam.

List od Weroniki ze słodkościami, oraz uroczymi naklejkami w zimowym klimacie!

List od Oli (zapraszam na jej bloga!), który jak zwykle sprawił mi dużo radości, tym bardziej że znalazły się tam pandy, a właściwie pando-lamy. Ta największa to notes, a ja na ich punkcie mam obsesję, więc pewnie domyślacie się jak wielką radość miałam, gdy go zobaczyłam...

Tutaj przepiękna świąteczna kartka od Edyty i w tej chwili pożałowałam, że w tym roku poległam jeśli chodzi o kartki świąteczne... ale mam nadzieję, że wszyscy ucieszą się z zimowych kartek wykonanych przeze mnie, zamiast tych świątecznych! :)

 Ostatni list przyleciał do mnie ze Szwajcarii i jest on od Astrid. Jak zwykle nie mogło zabraknąć herbatki Twinings, które uwielbiam! I ta urocza kartka z pingwinem... ❤

To byłoby na tyle! Jeśli chcecie śledzić bardziej na bieżąco, co u mnie, jakie listy dostałam, albo co wysłałam, to zapraszam was na mój instagram. Tam dość często coś dodaję, na instastories również chętnie coś wrzucam, więc koniecznie zajrzyjcie.

You Might Also Like

0 komentarze