Kartki zimowe.

grudnia 28, 2016


Ostatnio straciłam chęci do rozpisywania się. Ale nic straconego, bo zdjęcia robię na bieżąco i mogę wam przecież pokazywać, co ciekawego wyczarowałam ostatnio i co się u mnie dzieje. Chyba coraz bardziej podoba mi się taka forma prowadzenia bloga i większą uwagę zwracam jeśli chodzi o zdjęcia, czy inne detale.


To co widzicie, to moje kartki zimowe. Zawiodłam jeśli chodzi o kartki świąteczne, więc bardzo mi wstyd. Moja skrzynka była przepełniona kartkami świątecznymi, za co ogromnie dziękuję i z tego miejsca przepraszam, że nie dostaliście ode mnie kartek przed świętami. (Obiecuję poprawę w przyszłym roku i z innych okazji) Mam nadzieję, że te własnoręcznie wykonane rysunki zrekompensują brak życzeń świątecznych...

Jak widzicie, wracam do rysowania! Jak na razie powoli, ale mam nadzieję, że wkrótce się rozkręcę. Trzymajcie kciuki.



Muszę się jeszcze pochwalić, że ostatnio wygrałam w konkursie na instagramie 3 poduszki. Oczywiście zgłosiłam się ze względu na tą poduszkę z pandą... co widać na załączonym obrazku - z niej cieszę się najbardziej.

You Might Also Like

0 komentarze