1 gru 2016

Grudzień w dzienniku.



Witajcie! Rozpoczął się grudzień, więc nie może zabraknąć dziennika i moich stron przygotowanych właśnie na ten miesiąc. Pierwsza strona, to strona tytułowa, grudniowa, która jest już bardzo świąteczna i muszę przyznać, że jestem z niej naprawdę dumna, podoba mi się! Następnie świąteczne dźwięki, będę zapisywać tam wszystkie świąteczne piosenki, które w tym roku szczególnie lubię. Swoją drogą, podzielę się z wami nimi w pewien grudniowy dzień. Kolejna strona to ćwiczenie wdzięczności... ciekawe, czy uda mi się każdego dnia znaleźć coś, za co jestem wdzięczna, za co dziękuję. W tym miesiącu postanowiłam wprowadzić w końcu porządną tabelkę z nawykami, aby nie marnować zbyt dużo czasu na głupoty, a znaleźć czas na wiele rzeczy w ciągu dnia. Z taką tabelką dużo sprawniej mi się działa... i tak, mam czas na zamalowywanie kratek każdego dnia. Wyzwanie grudniowe polega na rysowaniu każdego dnia jakiegoś elementu świąt. To wyzwanie wykonuję z grupy facebookowej o bullet journal, postanowiłam dołączyć, bo lubię sobie rysować i podobają mi się takie wyzwania. Tutaj więcej informacji. Pod koniec grudnia przybędę tu z całą zamalowaną stroną, a właściwie dwoma.

Dajcie znać jak wam się podoba! Prowadzenie dziennika, to jedna z moich ulubionych czynności, uwielbiam tą chwilę każdego dnia, gdy siadam z kubkiem herbaty i zaznaczam moje postępy w notesie, czy chociażby dodaję kilka rysunków. To fajna opcja dla kreatywnych osób, oraz tych którym tradycyjne kalendarze nie wystarczają. Uwielbiam tą swobodę, szukanie inspiracji, aż w końcu tworzenie własnych stron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz