Listy.

listopada 06, 2016

Pisanie listów, to coś co towarzyszy mi od ponad 3 lat i przez ten czas poznałam naprawdę cudownych ludzi. Każdy list sprawia mi dużo radości, te z za granicy, a od niedawna także z Polski. Jeśli chcecie wiedzieć więcej o pisaniu, to na blogu pojawił się już o tym wpis. Zawarłam w nim podstawowe informacje, więc żeby pytania się nie powtarzały odsyłam was tutaj. Oczywiście jeśli chcecie wiedzieć więcej, pytajcie.


Miałam nie pokazywać na blogu listów, jednak stwierdziłam, że nie będę się ograniczać tylko do książek i tego, o czym lubią czytać inni. Listy to coś, co sprawia mi dużą radość i jest dla mnie znaczące, więc będą się tutaj pojawiały. Tym razem są to listy które dostałam ostatnio. Żałuję, że nie sfotografowałam moich listów, które były odpowiedziami na te, które wam pokażę. Niestety część już jest wysłana, a część zapakowana do kopert i zaklejona. Następnym razem to zmienię i pokażę jak wyglądają te, które ja przygotowałam.

Jesienny list od Astrid ze Szwajcarii. Obie kochamy jesień, więc nie mogło zabraknąć jesiennych motywów. W środku herbata, zdjęcia, oraz plakat, zobaczcie jaki genialny:

... idealny dla kogoś, kto kocha kawę! 

List od Kai. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to te znaczki... powiedzcie sami, są genialne! Tradycyjnie herbata, oraz śliczna kartka, chyba powieszę ją na tablicy korkowej.

Długi i ciekawy list od Helmi. Swoją drogą, Helmi jest jedną z dziewczyn, z którymi piszę od samego początku, czyli nasza znajomość trwa już 3 lata!

You Might Also Like

0 komentarze