Serialowe jesienne wieczory.

października 13, 2016


Jesień to nie tylko czytanie książek... jesień to także oglądanie seriali. Uwielbiam spędzać jesienne wieczory w ten sposób. Gdy mam chwilę aby obejrzeć ulubiony serial, to od razu się za to zabieram. Pomyślałam, że stworzę listę tych, które oglądałam i bardzo mi się podobały, lub tych które nadal oglądam. Są to zróżnicowane seriale, o zombie, o nastolatkach, o władzy, o więzieniu... chyba każdy znajdzie coś dla siebie. 

1. The Walking Dead odkryłam stosunkowo niedawno, można powiedzieć, że dopiero miesiąc temu zaczęłam go oglądać, a na dzień dzisiejszy jestem już na bieżąco i oczekuję kolejnego sezonu. Serial rewelacyjny, choć musiałam przebrnąć przez parę odcinków aby dać się porwać i aby mógł mnie uzależnić. Później już nie wyobrażałam sobie dnia bez TWD. Były momenty wzruszenia, zdziwienia i złości, serial przy którym nie da się nudzić. Jeśli nie jesteście wrażliwi na widok zombie i krwi, to polecam. Wbrew pozorom, nie tylko wokół zombie toczy się akcja tego serialu i wielokrotnie może chwycić oglądającego za serce.

2. Gra o tron to serial z którym jestem na bieżąco od jakoś 2 lat. Bardzo mi się spodobał, mimo iż był to pierwszy taki serial, który oglądałam. Gra o tron to bowiem serial o władzy, gdzie akcja toczy się wokół kilku rodzin szlacheckich. Każda z nich pragnie panować nad ziemiami krainy Westeros. Roi się tam od różnych intryg, tych politycznych, ale nie tylko. Serial powstał na podstawie sagi Pieśń lodu i ognia, której niestety nie czytałam, jednak dzięki jej adaptacji przeniosłam się do tego świata i uzależniłam. Wykonanie robi ogromne wrażenie, często czułam się, jakbym oglądała bardzo dobry film, a nie serial.

3. Gossip Girl to już dość stary serial, więc pewnie wiele osób o nim słyszało. Oglądałam go parę lat temu i bardzo miło wspominam ten okres. To serial o amerykańskich nastolatkach, pośród których jest plotkara, która wie wszystko o każdej z dziewczyn. Te dziewczyny to bogate nastolatki, które ubierają się u projektantów i mieszkają na Manhattanie. Pełno tam intryg, tajemnic, kłótni, czy też problemów, jakie spotykają dziewczyny. Oczywiście serial warto oglądać z przymrużeniem oka i nie brać wielu rzeczy w nim zawartych na poważnie, jednak gdy mamy dość filmów, czy seriali w których jest dużo akcji, możemy spędzić miło wieczór wraz z Gossip Girl, który nie wymaga dużo zaangażowania i jest miłą odskocznią.

4. Pretty Little Liars poznałam w tym roku i również obejrzałam go już w całości. Tutaj znowu bohaterkami są nastolatki, jednak w porównaniu do poprzedniego, jest on bardziej ciekawy. Pisałam o nim kiedyś na blogu. W tym serialu dużą rolę gra kłamstwo, jedno prowadzi do kolejnych i w ten sposób może się w naszym życiu dziać dużo złego. Na początku serial nie zrobił na mnie dużego wrażenia, jednak przepadłam po paru odcinkach i uzależniłam się od tajemnic, od losów nastolatek, nad których życiem dużą kontrolę ma "A", wysyłająca im wiadomości. Z pewnością te dziewczyny nie mają normalnego życia. Serial obyczajowy, jednak z tajemniczą atmosferą i ciekawą akcją, z momentami napięcia i grozy.

5. Orange is the new black to serial, którego akcja toczy się w więzieniu. Główna bohaterka zostaje skazana na 15 miesięcy więzienia, za przestępstwo które popełniła wiele lat temu. Znajdziemy w nim wiele ciekawych postaci kobiecych, które znalazły się w trudnych momentach swojego życia, oraz utworzyły pewnego rodzaju społeczność w więzieniu. Możemy zaobserwować różne zachowania kobiet, poznać ich historię, a momentami nawet pośmiać się. Zdarzają się śmieszne momenty, bohaterowie są intrygujący i choć akcja dzieje się w więzieniu, to nie jest to nudny serial pokazujący tylko ludzi w swoich celach.

Jestem ciekawa, co wy oglądacie w te jesienne wieczory? 

You Might Also Like

0 komentarze