Przemyślenia i ciasteczka.

października 26, 2016


Ostatnio sporo tutaj recenzji, ponieważ były one głównym planem na bloga. Nie zabraknie jednak tych zwyczajnych wpisów, na które ostatnio nie miałam natchnienia. Wracam dziś z przemyśleniami... i przepisem na ciasteczka. Banalnym, bo tylko takie umiem robić. Jeden nudny wpis przyda się w przerwie od tych, które mam w planach. Szykuje się bowiem sporo recenzji książek, ale nie tylko... myślę także intensywnie o świecach i woskach, które uwielbiam i chętnie podzieliłabym się opinią na temat różnych zapachów.

Moja wena i chęci do pisania, czy tworzenia chyba odeszły wraz z wylaniem kawy na mój bullet journal. (dla tych, którzy nie wiedzą bullet journal, to taki organizer, kalendarz, który tworzymy całkowicie sami od początku do końca, w kreatywny sposób) No cóż, w parę chwil stał się on cały mokry, następnie pozbawiłam go połowy kartek, które nie nadawały się już do użycia i pozostał mi chudzielec pachnący kawą, z pofalowanymi kartkami. Bez dziennika jestem już parę tygodni. Nie mogę się zmotywować aby znowu do tego powrócić. Na jakiś czas chyba sobie odpuszczę.

Próbowałam coś działać w notesie, który kupiłam kiedyś w Lidlu, jednak papier ma cienki jak pergamin i chyba musiałabym kleić kartki po 3, aby były wystarczająco grube. Wszystko przebija na drugą stronę, nawet nie używając cienkopisów... Może lepiej zainwestować w lepszy zeszyt, a może całkowicie porzucić ideę kreatywnego prowadzenia dziennika i zaopatrzyć się w zwykły kalendarz. Koniec dylematów.



Udało mi się ostatnio zrobić ciastka, które robiłam drugi raz w życiu, ale są tak przepyszne, że na pewno nie ostatni. Przepis znalazłam na instagramie u Oli już dawno temu, jednak ja trochę go zmodyfikowałam i powiększyłam proporcje, tak aby dla mnie też coś zostało... bo zwykle wszyscy podkradają ciastka, a ten kto je zrobił ma się zadowolić okruszkami. Tym razem starczyło też dla mnie.

Składniki: 6 bananów, 3 szklanki płatków owsianych, suszona żurawina
Banany rozgniatamy widelcem, tak aby były jednak wyczuwalne w ciastkach, nie zmiksowane. Dodajemy do nich 3 szklanki płatków owsianych i suszoną żurawinę. Wszystko mieszamy ze sobą, oraz formujemy ciasteczka. Pieczemy 15-20 minut w 180 stopniach. Świetne jest to, że ilość składników można zmniejszać, lub zwiększać zachowując proporcję: 1 szklanka płatków na 2 banany. Zdrowe, słodkie i smaczne.

You Might Also Like

0 komentarze