Nauka języków z Colorful Media.

października 27, 2016


Z nauką języka nie mam dużych problemów, jestem osobą, która uczyła się nie tylko dzięki lekcjom w szkole, ale także poza nią. Od pewnego czasu oglądam anglojęzyczne filmy i mam w planach czytać także książki po angielsku. Ten język nie sprawia mi wielu trudności. Ostatnio dowiedziałam się, że istnieją także czasopisma językowe, dzięki którym dany język może stać nam się bardziej bliski i przede wszystkim łatwy do zrozumienia. To świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie radzą sobie z nauką języków, oraz dla tych którzy chcą pogłębiać zasób słownictwa. Ja zdecydowałam się tylko na magazyny dotyczące języka angielskiego, jednak jest dostępne jeszcze wiele innych.

Pisma te są bogate w treść, oraz zdjęcia. Tekst jest napisany w języku obcym, natomiast obok możemy znaleźć trudniejsze słowa, które są przetłumaczone. To bardzo dobra opcja dla każdego, kto uczy się języka. W magazynach możemy czytać między innymi o muzyce, ciekawych postaciach, miejscach, podróżach, wydarzeniach i wielu innych. Dzięki magazynom możemy nauczyć się wielu języków, oprócz angielskiego mamy także angielski biznesowy, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski, włoski.

English Matters to dwumiesięcznik tworzony przez brytyjsko-polski zespół specjalnie dla wszystkich zainteresowanych nauką języka angielskiego. Jego treść stanowią artykuły w języku angielskim, do których opracowane zostały słowniczki z trudniejszymi zwrotami z tekstu. Artykuły dotyczą bieżących wydarzeń i aktualnych tematów, poruszają także zagadnienia związane z konkretną porą roku. Możemy w ten sposób poszerzyć swoją wiedzę w zakresie wielu dziedzin.

Deutsch Aktuell to dwumiesięcznik tworzony pod patronatem merytorycznym Wydawnictwa Wagros specjalnie dla wszystkich zainteresowanych nauką języka niemieckiego. Jego treść stanowią różnorodne artykuły ilustrowane kolorowym materiałem zdjęciowym. To ciekawe urozmaicenie nauki języka niemieckiego na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym.

Français Présent to kwartalnik tworzony przez francusko-polski zespół specjalnie dla wszystkich zainteresowanych nauką języka francuskiego. Jego treść stanowią różnorodne artykuły ilustrowane kolorowym materiałem zdjęciowym. Magazyn ten może być pomocny zarówno osobom, które uczą się w sposób systematyczny, jak i wszystkim tym, którym zależy na odświeżeniu swoich umiejętności językowych i poszerzeniu zasobu słownictwa. 

¿Español? Sí, gracias to kwartalnik tworzony przez hiszpańsko-polski zespół (większość materiałów powstaje w Hiszpanii) specjalnie dla wszystkich zainteresowanych nauką języka hiszpańskiego. Jego treść stanowią różnorodne artykuły ilustrowane kolorowym materiałem zdjęciowym.


ОСТАНОВКА: РΟССИЯ! to magazyn idealny dla miłośników języka rosyjskiego. Kolejne numery pojawiają się co trzy miesiące. Tematyka, którą znajdziemy w tym piśmie dotyczy między innymi kultury i sztuki rosyjskiej, religii, historii, telewizji, podróży, oraz wielu innych.

Italia Mi piace! to kwartalnik tworzony przez włosko-polski zespół specjalnie dla wszystkich zainteresowanych nauką języka włoskiego. Jego treść stanowią różnorodne artykuły ilustrowane kolorowym materiałem zdjęciowym. Słownictwo, które zostało opracowane do tekstów, pomoże w pełni zrozumieć tekst - Czytelnik nie musi więc korzystać ze słownika, a czas może przeznaczyć na naukę nowo poznanych słówek.

Istnieje również czasopismo Business English Magazine, w którym poznamy język angielski biznesowy. Znajdziemy w nim wiele interesujących informacji, w sam raz dla inteligentnego czytelnika. Poznamy w nim specyfikę języka, na którym opiera się światowy biznes. Znajduje się w nim wiele zagadnień dotyczących marketingu czy też finansów.


W Kiosku Colorful Media możecie kupić magazyny taniej niż w innych sklepach. Jednak są one również dostępne w salonach Empik. Jestem ciekawa, czy wy uczycie się angielskiego czytając książki, czy też czasopisma językowe? Może znaliście już te, o których dzisiaj wspomniałam? Koniecznie dajcie znać.


Za możliwość poznania magazynów językowych
dziękuję wydawnictwu Colorful Media.

You Might Also Like

0 komentarze