20 paź 2016

Kolorowanka: Piękne ogrody


Odkąd zabrałam się za odkrywanie antystresowych kolorowanek, spędzanie czasu na kolorowaniu ich sprawia mi wielką radość. Lubię włączyć sobie ulubioną muzykę i oddać się kolorowaniu. Będąc na wakacjach dorwałam w świetnej cenie kolorowankę Piękne Ogrody z serii Antystresowe Kreatywne Kolorowanie dla dorosłych. 

Oprawa miękka 
Liczba stron: 128 
Wydawnictwo: AMBER

Co mogę o niej powiedzieć? Bardzo przypadła mi do gustu, może dlatego że uwielbiam kolorować kwiaty. Gdy już rozpoczniemy przygodę z kolorowaniem, na pewno każdy odkryje coś, czego kolorowanie bardziej mu się spodoba. Dla jednych będą to ludzie, inni mogą woleć zwierzęta, czy też rośliny. Ja uwielbiam kwiaty. Jak zobaczyłam wnętrze tej kolorowanki, przepadłam.

Antystresowe kolorowanki, to kolorowanki dla dorosłych z dużą ilością elementów. Służą oczyszczeniu umysłu i relaksowaniu się podczas kolorowania. Po ciężkim dniu możemy usiąść i w spokoju oddać się kolorowaniu. Wszystko dzięki temu, że skupiamy się na tej czynności i zmniejszamy napięcie. Jest to czynność prosta, oraz skuteczna. Oczywiście ma ona wiele zwolenników, ale także przeciwników. Ja bardzo lubię kolorować i każdemu, kto jeszcze nie próbował, serdecznie polecam.

Kolorowanka jest w rozmiarze A4 w książce, z której bardzo łatwo można wyrwać kartki. Czasami zdarza mi się to w celu wygodniejszego kolorowania, lub gdy chcę oprawić je w ramkę. Teraz pokażę wam kilka pokolorowanych przeze mnie stron. Jestem ciekawa, czy wy lubicie kolorować, oraz czy jest to dla was relaksująca czynność, czy wręcz przeciwnie? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz