Wydmy ruchome. / Łeba 2016


Będąc w Łebie odwiedziliśmy Ruchome Wydmy. Jest to z pewnością miejsce, które warto odwiedzić będąc w pobliżu. Jeśli lubicie długie spacery, oraz piękne widoki. Tego dnia zrobiliśmy ponad 10 kilometrów, w nocy dawał się we znaki ból nóg, ale było warto! Spacery po wydmach, oraz widoki, które mogliśmy oglądać zrekompensowały to.

Wydmy ruchome to część Słowińskiego Parku Narodowego. Piasek osuszany przez wiatr i słońce, oraz formowany przez silne wiatry w stronę lądu tworzy wysokie wydmy, które mają od 30 do 40 metrów wysokości. To przepiękny pustynny krajobraz, jest on także nazywany polską Saharą. Wstęp na teren wydm ruchomych jest naprawdę tani, więc jeśli jesteście w pobliżu, jest to moim zdaniem obowiązkowy punkt wycieczki, zdecydowanie bardziej ciekawy niż plaża.

Komentarze

  1. Faktycznie piękne widoki :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają świetnie :) naprawdę fajne miejsce godne polecenia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne widoki :) Kiedyś napewno tam pojadę :)

    Obserwuję :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tam nie byłam jednak wiele osób mi je co roku poleca :) Faktycznie świetne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny widok, bardzo brakuje mi polskiego morza tutaj ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. koleżanka z pracy też tam teraz była na urlopie i powiedziała że miejsce jest cudowne a wydmy trzeba odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe, piękne miejsce :) Z chęcią je kiedyś odwiedzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają genialnie, muszę się tam kiedyś wybrać :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, aż miło popatrzeć !
    Świetny blog !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w Łebie, a o wydmach z Parku Narodowego pisałam dawno, dawno temu w podstawówce referat. Moim marzeniem jest zobaczyć je kiedyś na żywo.
    Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam i dodaję bloga do obserwowanych.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam tam na wycieczce szkolnej :)
    swietne zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! I masz rację, punkt obowiązkowy. Cudne zdjęcia robisz.
    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu odwiedzić Łebę :) Śliczne ujęcia <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie tam - w Łebie jeszcze nie byłam, ale pewnie kiedyś pojadę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super widoki i mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę to miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam i jest to naprawdę piękne miejsce :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite miejsce, na spacery, ale także na zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhh, aż sama chciałabym się wybrać na taki spacer i zobaczyć te wydmy. Piękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No proszę :) Moja Łeba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają naprawdę wyjątkowo

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne widoki :D
    cchociaż nie wiem czy dałabym radę tyle przejść ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne miejsce! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie, mamy wiele wyjątkowych miejsc w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. 10 km? Niezły dystans. Widoki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, super! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie byłam w Łebie, aczkolwiek, jeżeli tylko nadarzy się ku temu okazja to na pewno odwiedzę te wydmy, nasza "polska Sahara" wygląda naprawdę imponująco :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny klimat tu przywołałaś na zakończenie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurczę, nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego w Łebie! Po zdjęciach widzę, że warto. ,,polska Sahara'' - jak to fajnie brzmi. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy "Polską Saharą" nie jest czasem nazywana Pustynia Błędowska?

    A Wydymy bardzo lubię, chociaż od lat już tam nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie spacery, zazdroszczę, piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś muszę koniecznie odwiedzić to miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam tam kiedyś, ciekawe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale tam cudnie - ciepły piasek i słońce - coś co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia. Mam nadzieje, że kiedyś też tam pojadę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam tam dawno, daaawno temu - na kolonii. Pamiętam, że byłam ogromnie zmęczona i niestety nic więcej...trzeba to zmienić, by wspomnienia były lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow super! Jeszcze nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przydałaby mi się taka chwila odpoczynku - w takim właśnie miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rok temu będąc na wakacjach odwiedziłam wydmy i teraz wróciły do mnie wspomnienia :') Przepiękne <3 zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne widoki :) Aczkolwiek słoneczko/piasek/brak cienia to nie moje klimaty. Mogłabym żyć na wilgotnej Islandii, wietrznej Norwegii albo Anglii :p Nie jestem ciepłolubnym stworzeniem :p

    OdpowiedzUsuń
  40. Dawno temu tam byłam :) pięknie.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia :-) Pozdrawiam i również obserwuję :-) Angela

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe miejsce, z chęcią bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne miejsce!
    Słowiński Park Narodowy jest niesamowity... Wydmy również ;-)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak tam ładnie ! Dołączam do grona obserwatorów 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy