24 sie 2016

Wieczory nad morzem. / Łeba 2016


Na początku sierpnia byłam na wakacjach nad morzem. Stwierdziłam, że mam dosyć ładne zdjęcia (a właściwie, to sami to ocenicie), więc podzielę się nimi tutaj na blogu. W końcu jest to blog nie tylko o książkach, ale także o życiu, więc nie zabraknie zdjęć z podróży. Nie ma ich wiele w moim życiu, ale jeśli już są, to oczywiście aparat jedzie ze mną.

Uwielbiam uwieczniać wszystko na zdjęciach, to świetna pamiątka, no i przede wszystkim zatrzymanie chwili, która jest dla nas cudowna. Zdjęcia już wywołane i umieszczone w albumie, to coś co bardzo lubię! Fakt że z każdego miejsca przywożę mnóstwo pocztówek... to też plus każdego wyjazdu. Moja mała obsesja na ich punkcie nigdy się nie kończy, uwielbiam je i moja kolekcja nigdy nie będzie wystarczająco duża. Zawsze mówię, że zdecydowanie wolę góry. Ale jest coś, co nad morzem bardzo mi się podoba, a są to zachody słońca, czy widok morza oraz nieba wieczorami. Chmury które wyglądają tak niezwykle, oraz wzburzone morze to obraz który całkowicie do mnie przemawia. Zdecydowanie bardziej niż leżenie godzinami na plaży, za tym niezbyt przepadam. Jestem raczej aktywnym podróżnikiem, wolę zwiedzać i odkrywać.

A wy jak spędziliście wakacje?
Mam jeszcze przygotowany jeden wpis z wakacji, który pojawi się już wkrótce! :)


54 komentarze:

  1. Trzecie i ostatnie podobają mi się najbardziej, wyglądają jakby przedstawiały walkę ciemności i światła, które jeszcze nie chce ustąpić.
    Zazdroszczę Ci trochę wakacji, moje dwa miesiące minęły pracowicie, na szczęście wrzesień zapowiada się ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Uwielbiam zachody słońca nad morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę namówić mojego, żebyśmy kiedyś pojechali nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. klimatyczne zdjęcia :) niestety nigdzie nie byłam na wakacjach
    obserwuję również :*!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłe dla oka widoczki :) rozwijaj swoje fotograficzne talenty, masz ogromny potencjał :) również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Łebę, zawsze chętnie wracam do tego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie! Zdjęcia oczywiście cudowne :)

    Obserwuję :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia *-*
    dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż
    Zapraszam również do mnie :

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia super :) Mam słabość do morza, nie przepadam za górami. Dawno nie byłam nad polskim morzem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa razy byłam na wakacjach w Łebie, za dzieciaka. Teraz nie jeżdżę, bo tak jak ty wolę góry. One są niezwykłe i nieposkromione. Ale masz rację, że w możu jest coś, co przyciąga. Zwłaszcza, jak jest wzburzone.

    I tak jak ty, kolekcjonuję pocztówki. Z całego świata, mam już ponad 500 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia i miejsca ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham morze, a w Łebie spędziłam wakacje życia, razem ze starszymi koleżankami. Ten klimat, ten luz :D Aż mi się zebrało na wspomnienia.
    Zdjęcia cudowne, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie byłam nad polskim morzem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia :) Już od dawna marzę o morzu :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba, zaobserwuj - odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia piękne, ja ostatnio sporo używałam aparatu - aby mieć jak najwięcej zdjęć z czasów gdy mój królik jest maleństwem i trzymać gdzieś blisko siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. och, aż by się chciało jechać..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście kocham może, niestety mieszkam na drugim końcu Polski i rzadko nad nim bywam, jednak nie ma nic lepszego niż zachód słońca nad morzem. Zdjęcia bardzo ładne :)

    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też byłam początkiem sierpnia nad morzem:) Zdjęcia bardzo ładne a i sama uwielbiam wieczorne spacery brzegiem morza, mają klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, obserwuje :*
    Mój blog
    ♥ Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Też byłam nad morzem w tym roku. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też na początku sierpnia byłam nad morzem, w Łebie :) Piękna zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze, świetne zdjęcia! :D Ja też gdziekolwiek pojadę zabieram ze sobą aparat. Mogłabym całymi dniami biegać po jakimś mieście i robić zdjęcia. Szkoda, że mieszkam w małej miejscowości i wszystkie zakamarki już zwiedziłam :D Jeśli chodzi o moje wakacje to nie miałamm urlopu, ciągle jestem w pracy. Teraz od pierwszego września idę na tydzień urlopu, ale raczej nigdzie nie pojedziemy, a skupimy się na urządzaniu mieszkania, w końcu to sprawa ważniejsza :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam polskie morze. Strasznie zazdroszcze Ci tego wypadu. Niestety ja w tym roku nie mam okazji tam pobyc. A morze polnocne jakos wcale.mnie nie kreci :(
    Zdjecia fantastyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie! Dwa tygodnie temu wróciłam z urlopu i już tęsknie za polskim morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne Zdjęcia ;) obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  27. Też byłam nam morzem na początku sierpnia, szkoda tylko, że pogoda nie zachwycała. : / Śliczne zdjęcia. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przypominam sobie, żebym kiedyś była w Łebie, ale w te wakacje byłam w Stegnie. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O wiele bardziej wolę morzę niż góry.. te zdjęcia ahhh szkoda, że nie miałam jak pojechać nad morze :(
    http://blogujzberta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam fotografować miejsca, w których jestem. Osoby, które ze mną jeżdżą zawsze się śmieją ze mnie, ale później proszą o zdjęcia :D heh
    Piękne zdjęcia. Uwielbiam morze. Jednak w tym roku nie było mi pisane tam pojechać :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia :) Tęsknię za morzem, nie byłam kilka lat. Ale jakoś bliższe mojemu sercu są chyba góry :) Choć chciałabym znowu zawitać nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W te wakacje nie byłam nad morzem, ale z poprzedniego razu przywiozłam wiele zdjęć. Chyba najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie, przez jego oryginalną kolorystykę.
    Za to w tym roku trochę chodziłam po górach i byłam w Toruniu :) No i jednak cieszę się, że jestem studentem, gdyż jeszcze cały wrzesień mam wolny <3
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są świetne ;)
    Ja w tym roku byłam we Władysławowie, było świetnie!:)
    również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kocham może i bardzo Ci zazdroszcze takiego wyjazdu <3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również uwielbiam robić zdjęcia i wywoływać je by mieć je w albumie lub w pudełku :) Zdjęcia bardzo mi się spodobały :)

    Zostaje tu na dłużej, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiekne zdjecia! :)
    Baltyk jest wyjatkowy!
    Ja rowniez obserwuje! Buziaki!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyszły Ci świetne zdjęcia. Musisz mieć chyba dobry aparat, bo nie wierzę, że takie coś można uwiecznić telefonem :)

    Jill

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też lubię fotografować :) Zamierzam zrobić sobie ścianę ze zdjeciami!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam polskie morze, szkoda tylko, że nie jest łatwo trafić z pogodą. Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia. Ostatnio też wrzuciłam "parę" na bloga, morze jest niezwykle fotogeniczne :)

    Pozdrawiam, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia, Bałtyk ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia :) z przyjemnością pospacerowałabym sobie plażą przy takich widokach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia. Ja co prawda wolę wyjazd w góry, ale trzeba przyznać, że szum morza działa uspokajająco:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie. :-) bardzo chciałam w tym roku pojechać do Łeby ale niestety nie udało się. Mimo wszystko liczę że za rok to nadrobie :-D

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdjęcia, zazdroszczę - bardzo chciałam pojechać nad morze w tym roku ale się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham nadmorskie miejscowości i wieczorne spacery po plaży ;)

    OdpowiedzUsuń