Wstęp.



Witajcie na moim blogu. To nie jest mój pierwszy blog, jednak mam nadzieję, że ostatni i będę tutaj na dłuższy czas. Pierwszego bloga założyłam będąc w szkole podstawowej, wtedy niewiele osób o tym wiedziało, oraz wyglądało to całkowicie inaczej, ale może kiedyś o tym opowiem. Teraz natomiast piszę o tym, co mnie interesuje. O książkach, filmach, serialach, ponieważ lubię się dzielić moimi spostrzeżeniami na ich temat i jestem od nich całkowicie uzależniona. Jestem kreatywną osobą, więc będzie tu dużo "twórczych" wpisów, dotyczących grafiki, rysunku, oraz fotografii, a także pomysłów, jak zrobić coś fajnego samemu. Od paru lat wysyłam oraz dostaję pocztówki i listy, chcę przybliżyć ten temat tym, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę z kolekcjonowaniem wspomnień w ten sposób. To moje trzy główne pomysły, jednak nie wykluczam, że będą tutaj poruszane także inne kwestie. Nie zamykam się w szufladce z przypisaną kategorią, będzie różnorodnie, ciekawie i po mojemu.

Jeśli ci się podoba, zostań na dłużej, już wkrótce pojawią się nowe wpisy.
Oprócz tego, jestem także aktywna na instagramie.

Komentarze

  1. Hej Daria, miło Cię tu widzieć! Mam nadzieję, że to będą owocne lata w blogosferze książkowej, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy